קידום אתר אינטרנט

אם כבר השקעתם את כל כולכם, הקמתם עסק עליו חלמתם שנים, שיפצתם, סידרתם והכל מוכן, שיהיה בשעה טובה! רק תנו לנו להזכיר לכם שבעידן הנוכחי, נוכחות פיזית של העסק היא רק חלק קטן מהתפעול הכולל שלו. כל עסק, קטן או גדול, חייב נוכחות רשתית מרשימה, החל מתוצאות החיפוש של גוגל וכלה בקמפיין ממומן ברשתות החברתיות, על מנת לייצר לעצמו שם ולהגדיל את קהל הלקוחות שלו.

בעבר, בעלי עסקים הסתפקו בהעברת מסרים מפה לאוזן, תליית שלטים ברחובות, וגם כמובן שהיו כאלו שהגדילו לעשות ופרסמו מודעות במקומונים. מדובר בפרסום מהדור ישן אשר כבודו במקומו מונח, אך קשה מאוד למדוד כמותית את מידת הצלחתו לעומת ההשקעה הכספית.

כיום, בעידן הדיגיטלי, בעלי עסקים יכולים להגיע לקהלים רבים יותר, מגוונים יותר והכי חשוב רלוונטיים יותר וכל זה במחירים שפויים. במאמר הקודם עסקנו בקידום אורגני ובמאמר זה נתייחס לקידום אתר אינטרנט בצורה ממומנת.

קידום אתר אינטרנט ממומן

קידום אתר אינטרנט הוא תהליך ארוך ומורכב המצריך הרבה ידע וסבלנות. קידום אתר אינטרנט ממומן מאפשר תוצאה מידית בדמות הופעת המודעה שלנו בראש תוצאות החיפוש בגוגל. גוגל היא חברה עסקית, אשר מטרתה להרוויח ולכן, האינטרס שלה הוא לקדם מודעות ממומנות.

באופן עקרוני, קידום ממומן בגוגל עובד בשיטת PPC (Pays Per Click)  כלומר, בעל הקמפיין משלם לפי כמות הקלקות ולא לפי כמות החשיפה.

אנו כבעלי הקמפיין מגדירים תקציב אשר מחולק באופן יומי בצורה כזאת שאם כמות ההקלקות כיסתה את התקציב היומי, גוגל יסירו את המודעה וישיבו אותה למחרת כאשר התקציב מתחדש.

קידום אתר באינטרנט – כמה זה עולה?

בגדול, עלות קמפיין של קידום ממומן בחברה מקצועית ומהימנה יקבע מתוך התקציב הכללי שהגדרתם. נהוג שחברות העוסקות בקידום ממומן יגבו בסביבות 20% מהתקציב הכללי. מומלץ תמיד לבדוק מה בדיוק מבטיחה חברת הקידום במסגרת התקציב שסוכם.

חשוב להבין, קידום אתר באינטרנט הינו מקצוע אשר מצריך ידע וניסיון. גוגל משנה את הפרמטרים שלה עבור קידום אתרים כל כמה זמן ולכן, מה שידעת אתמול לא בהכרח רלוונטי מחר. מדיה גרופ הינה חברה ותיקה אשר פועלת בכל תחומי קידום האתרים בהצלחה רבה מאז שנת 2005, הצטרפו להצלחה.